Hát igen., valami iylesmi
Az impulzív tanulásra jellemző, hogy a tanuló kellő átgondolás és józan megfontolás nélkül, a helyzet kritikai felmérésének, érveknek és indokoknak elhagyásával kezd tevékenykedni; válaszait gyakran intuitív ( beleérzés)módon közli, előbb beszél, mielőtt mérlegelte volna válaszának érvényességét és megbízhatóság át.
Jobban kedveli a mozgásos manipulációval megoldható feladatokat, mint azokat, amelyek lényege a szöveg megértése. A feladatok megoldásánál nagyon sok esetben nem tudja megindokolni az egyes lépéseket. (valószínlűeg inkább nem érdekli őket az egyes lépéséket miértje, hogy miért van, vagyis ezek nem fontosak számukra)
Vizsgálatok kimutatták, hogy a magas impulzivitással jellemezhető tanulók ált. gyenge tanulmányi eredményt értek el. Az oktatás során nem tudnak v. nem akarnak alkalmazkodni a tanítás menetéhez. Az impulzivitás nemcsak azért hátrányos számukra, mert megnöveli a téves válaszok számát, hanem azért is, mert ezeket a tanulókat fegyelmezetlennek is minősítik.
Ugyanakkor az esetenként együtt járhat a kreativitással is. Bizonyos vizsgálatok arra utalnak, hogy a közvetlen környezet készteti impulzív viselkedésre a gyermekeket. Lényeges ped.-i feladat az impulzív tanulás kétségkívül negatív elemeinek a korrigálása. Mivel az~ bizonyos mértékig személyiségfüggő, ezért a korrekciós munka hosszan tartó: nagy kitartást és sokrétű feladatot jelent.
de ennél még több anyag van a neten, és gondolom máshol is, pl. egy könyvtárban

de tény és való,, hogy nehezen viseli az ilyen gyerekeket sokszor a mai magyar közoktatás (saját tapasztalat)

de ha amegtalálják, ami érdekli őket, akkor már jobb a helyzet, legalábbi s egy fokkal
hiszen jellemző rájuk, az amit a nyuszi is mond:
"értem, de leszarom"
