Kisfiammal 2,5 év ovi után javasolta az ovi (gyógypedagógusa vagy ki?) hogy vigyem nev.tan-ba, mivel ők nem tudnak segíteni, ki kellene deríteni, miért nem vesz részt semmiben, nem rajzol, furcsán játszik, nincs barátja. Csak 2,5 év után szóltak...
Elvittem, utána meg papírt kértek a nev.tan-tól, az eredményekről.
Részképességekben lemaradást állapítottak meg, előírták a fejlesztést (mozgás, grafomotoros képességek, koncentráció, ...) Ez BTM vagy SNI?
Mivel a nev.tan elvállalta a fejlesztést, azóta is járunk, az ovi két fűszálat sem tett keresztbe.
Utolsó év az oviban: a fiam nem barátkozik, "Monk"-os szokásai vannak (ha értitek), beszéde hibás, az oviban nem kap fejlesztést, logopédus sem foglalkozik vele. Tornára is saját költségemre viszem: az oviban nem áll be tornázni.
Az óvónő kérte, hogy hívja őt fel a fejlesztőpedagógus a nev-tan-ból, illetve kérte, hogy érjem el, hogy pszichológiai megtámogatást is kapjon, mert sok konfliktus van vele (a két másik problémás gyerekkel szoktak verekedni, nem tud barátkozni).
Minek kellett az ovinak a papír, ha semmit nem tesz időkeretre hivatkozva?
Attól, hogy a nev.tan fejleszti, jogosult az ovodai fejleszetésre is nem?
Ha magasabb normatívát kap utána az ovi - netán? - miért ők kapják, miért nem én, hogy fejlesztésre fordítsam???