jelenlét a fejlesztő órákon

Minden téma, gond, probléma megbeszélése ebben a topic-ba.
Avatar
Susanna20

Re: jelenlét a fejlesztő órákon

Hozzászólás Szerző: Susanna20 »

Kedves Gabi!
Teljes mértékben egyetértek veled. Az elmúlt tanévben én is igyekeztem az azonos korosztályú, korcsoportú gyerekeket egy időben fejleszteni. Abban is osztom a véleményedet, hogy nem lehet egy diszkalkuliást, egy diszlexiással összetenni, csak a vezetőség néha nem így gondolja, és nehéz őket meggyőzni. A pszichológus már a tavaly is beleegyezett, hogy dolgozzak az ő termében. Mi is sokat konzultálunk a gyerekekről. Ráadásul már régről ismerem őt, ezért nagyon jó a kapcsolatunk. A terem gondja még nem oldódott meg, mert még vártuk vissza a kérvényeket a szülőktől, hogy ki kéri gyermekének a fejlesztéseket. A jogosultságommal kapcsolatban (hogy kire terjed ki a kompetenciám, értem itt a felső tagozatot), azt kérdezte a felsős igazgatóhelyettes, hogy honnan vettem, hogy nem vagyok kompetens a felső tagozatra, mert ő megkérdezte az egyik barátnőjét, aki szakirányú végzettséggel középiskolában tanít (bár az nem derült ki, hogy mi az alapvégzettsége).

Köszönöm jó tanácsaidat és segítségedet!
Üdvözlettel: Zsuzsa
Válasz küldése