Szép napot Mindenkinek!:)
Sokat nyűglődtem a nyakatokon a nyár közepén is, most megint tanácsot kérnék.
Írtam már, hogy nyel- és beszédfejlesztő ped. végzettségem van, meg szakvizsgázott pedagógus vagyok gyógypedagógiai területen. Ált. isk. harmadik osztályában tanítok magyart, meg két délután az enyém - iskolaotthonos rendszerben dolgozunk -, ofő vagyok s emellett kaptam öt fejlesztő órát hat sni/a-s gyerekkel, akik közül kettő középfokban sérült, négy enyhe fokban. Kértem volna egy főállású státuszt, hogy a btmn-es és HHH-s gyerekekkel is tudjak foglakozni, de az ig. azt mondta, hogy tudja, hogy a tv. szerint kellene ilyen, de még nem gondolkodott rajta. Majd szól, hogy mire döntött a fenntartóval együtt. Persze semmi visszajelzést nem kaptam, a tanévnyitó értekezleten tudtam meg, hogy jön hozzánk egy utazó gyógyped. heti három órában. Eléggé felháborított ez az eljárás, valahogy kicsit embertelennek tartottam, de megszoktam már az ig-tól az ilyesmit - nem nagyon csíp engem, s ez enyhe kifjezés -, egy kicsit féltékeny.
De most felvetődött bennem, hogy akkor hogyan tovább?

Az utazó gyógyped. is azzal a hat gyerekkel foglalkozik, akikkel én.
Szerintetek hogy tudjunk úgy együttműködni, hogy a gyerekeknek a legjobb legyen?
Ki végezze a kötelező adminisztrációt, pl. a rehab. lapok kül- és belívét? (Eddig nálunk én vezettem, nem az ofők a külívet is.)
Adjatok nekem tanácsot, legyetek szívesek!
Előre is nagyon köszi!:)
Jó munkát Mindenkinek- már ha van ilyen.
