Mit jelent az egyéni előrehaladású oktatás?
Elküldve: 2017.12.18. 15:12
Sziasztok!
Gyermekem ált.sikola 3. osztályos tanuló.Idén nyáron dyscalculiát állapítottak meg nála (BNO: F 81.2) A szakértői véleményében az szerepel, hogy "egyéni adottságához, fejlettségéhez igazodó egyéni előrehaladású oktatást javaslunk matematika tantárgyból intenzív gyógypedágógiai fejlesztés mellett."
Jelenleg ugyanazt tanulja, amit a többiek, ugyanannyi leckét kap, mint a többiek. A gyógypedagógiai fejlesztése december 1-jén indult el. A dolgozatokat kétszer írja meg, egyszer, amit a többiek írnak arra 1-est kap, utána pedig megír egy másikat, arra 2-est. Amikor a lecke mennyiségére rákérdeztem a tanító néni azt mondta, hogy annyit csináljon meg belőle, annyit, amennyit tud. Akkor nem értem miért nem ad neki rögtön kevesebbet? Rákérdeztem, arra is hogy mikor fog az egyéni előrehaladású oktatás szerint tanulni, azt mondta, hogy azt majd a gyógypedagógussal fog aszerint tanulni.
Nekem a szakértői bizottságnál, amikor megkaptuk a papírt, azt mondták, hogy a tanító néni és a gyógypedagógus közösen írnak egy tantervet 3 hónapra, annak mentén folyik a napközbeni tanítása és a gyógypedagógiai fejlesztése. Három havonta ezt felülvizsgálják, ha kell újra írják.
Szeretném megtudni, hogy pontosan mit is jelent az, hogy "egyéni adottságához, fejlettségéhez igazodó egyéni előrehaladású oktatást javaslunk matematika tantárgyból intenzív gyógypedágógiai fejlesztés mellett." ?
A matematika órán rendesen a 3-kos anyagot kell tanulnia?
Kinek mi a feladata (tanító néni, gyógypedagógus)?
Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv, Marcsi
Gyermekem ált.sikola 3. osztályos tanuló.Idén nyáron dyscalculiát állapítottak meg nála (BNO: F 81.2) A szakértői véleményében az szerepel, hogy "egyéni adottságához, fejlettségéhez igazodó egyéni előrehaladású oktatást javaslunk matematika tantárgyból intenzív gyógypedágógiai fejlesztés mellett."
Jelenleg ugyanazt tanulja, amit a többiek, ugyanannyi leckét kap, mint a többiek. A gyógypedagógiai fejlesztése december 1-jén indult el. A dolgozatokat kétszer írja meg, egyszer, amit a többiek írnak arra 1-est kap, utána pedig megír egy másikat, arra 2-est. Amikor a lecke mennyiségére rákérdeztem a tanító néni azt mondta, hogy annyit csináljon meg belőle, annyit, amennyit tud. Akkor nem értem miért nem ad neki rögtön kevesebbet? Rákérdeztem, arra is hogy mikor fog az egyéni előrehaladású oktatás szerint tanulni, azt mondta, hogy azt majd a gyógypedagógussal fog aszerint tanulni.
Nekem a szakértői bizottságnál, amikor megkaptuk a papírt, azt mondták, hogy a tanító néni és a gyógypedagógus közösen írnak egy tantervet 3 hónapra, annak mentén folyik a napközbeni tanítása és a gyógypedagógiai fejlesztése. Három havonta ezt felülvizsgálják, ha kell újra írják.
Szeretném megtudni, hogy pontosan mit is jelent az, hogy "egyéni adottságához, fejlettségéhez igazodó egyéni előrehaladású oktatást javaslunk matematika tantárgyból intenzív gyógypedágógiai fejlesztés mellett." ?
A matematika órán rendesen a 3-kos anyagot kell tanulnia?
Kinek mi a feladata (tanító néni, gyógypedagógus)?
Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv, Marcsi