KITALÁLT BETEGSÉG!!

Minden téma, gond, probléma megbeszélése ebben a topic-ba.
Avatar
hogabi
Moderátor
Moderátor
Hozzászólások: 1420
Csatlakozott: 2008.02.27. 10:23
Tartózkodási hely: Vöröstó
Kapcsolat:

KITALÁLT BETEGSÉG!!

Hozzászólás Szerző: hogabi »

Kitalált betegség az ADHD!
Ajánlom olvasásra!
http://boldognapot.hu/blog/elarulta-a-b ... t-betegseg

Mi mindenre épült fel a diagnózis! Agyon voltak és ma is agyon vannak gyógyszerezve a gyerekek. Adják az isteni Ritalint!

A Ritalin a metilfenidátot tartalmazó szerek egyik márkaneve, amelyet az amerikai Drogrendészeti Hivatal a II-es jegyzéken szereplő kábítószerek csoportjába sorol – ugyanabba a csoportba, mint a kokaint, a morfiumot és az amfetaminokat.1 A tizenévesek élénkítő hatása miatt szedik.

A Ritalinnak még akkor is számos mellékhatása lehet, ha azt szakember írja fel – többek között idegesség, álmatlanság, étvágytalanság, szívritmuszavar, szívproblémák, súlycsökkenés. A gyártó szerint a szer függőséget okoz.

2005 júniusában az amerikai Élelmiszer- és Gyógyszerellenőrző Hatóság közzétett több közegészségügyi figyelmeztetést, melyekben leírták, hogy a Ritalin és a hozzá hasonló szerek hallucinációt, öngyilkos gondolatokat és pszichotikus viselkedést okozhatnak, valamint agressziót vagy erőszakos viselkedést válthatnak ki.

Egy író így fogalmazta meg: „A szülőknek soha nem mondják: »Ó, mellesleg előfordul néha, hogy egy gyerek meghal egyszerűen amiatt, hogy beszedi a felírt szereket«, vagy hogy »Mellesleg azoknál a gyerekeknél, akiknek stimulánsokat írnak fel, kétszer nagyobb a kockázata annak, hogy drogfogyasztókká válnak«, vagy hogy »Mellesleg azon gyerekek egyharmadánál, akik ezeket a szereket kapják, már egy éven belül megszállott, kényszeres viselkedési tünetek jelentkeznek«.”

1. amfetamin: a központi idegrendszerre (az agyra és a gerincvelőre) ható erős stimuláns, amelyet gyakran „speed”-nek hívnak.
UTCAI NEVEK RITALIN:
diétás kokó, gyerekkokain, R-vitamin, R-laszti, szegény ember kokainja, smarties
Gabi

"Ha egy országot, nemzetet tönkre akarsz tenni, tedd tönkre a pedagógiáját"
Avatar
borijuco

Re: KITALÁLT BETEGSÉG!!

Hozzászólás Szerző: borijuco »

Eddig sem gondoltam, hogy a gyógyszer megoldás, de kicsit örülök, hogy ez most ki is derült!!
Avatar
Dóri
Hozzászólások: 698
Csatlakozott: 2008.02.28. 08:16
Tartózkodási hely: Budapest

Re: KITALÁLT BETEGSÉG!!

Hozzászólás Szerző: Dóri »

Ez nem most derült ki.
Már több hozzászólás kapcsán elemeztük a gyógyszerelés kérdését.
Nem árt újra és újra megerősíteni:
a terápia nem feltétlenül gyógyszer
a gyógyszer függőséget okoz
vannak más lehetőségek is
elsődleges a szeretet, empátia, türelem, a pozitívumok kihasználása, mozgásfejlesztés stb...
Szerintem.
Dóri
Avatar
Babblu

Re: KITALÁLT BETEGSÉG!!

Hozzászólás Szerző: Babblu »

Kedves Fórumozók! Tudna valaki informálni arról, hogy a heti egy képzési nap az Eltén mit jelent? Egész napos elfoglaltság vagy csak néhány órát vesz igénybe? Szeretnék elhelyezkedni a suli mellett és nem mindegy, hogy kiesik egy teljes nap a hétből vagy sem. Köszönöm, ha valaki tud válaszolni.
Avatar
hogabi
Moderátor
Moderátor
Hozzászólások: 1420
Csatlakozott: 2008.02.27. 10:23
Tartózkodási hely: Vöröstó
Kapcsolat:

Re: KITALÁLT BETEGSÉG!!

Hozzászólás Szerző: hogabi »

ELTE tanulmányi osztálya pontos választ ad.
Gabi

"Ha egy országot, nemzetet tönkre akarsz tenni, tedd tönkre a pedagógiáját"
Avatar
hozzászólok

Re: KITALÁLT BETEGSÉG!!

Hozzászólás Szerző: hozzászólok »

A heti egy képzési nap 9-17 óráig tart!
Válasz küldése