Kedves Kollégák!
Köszönöm a "témához" való hozzászólásokat!
Elnézést, hogy eltűntnek látszottam, de az ünnepek alatt ilyesfajta Emberfia mint Én , a Családdal volt elfoglalva, és nem a fórumozással...
Hát igen, természetesen üresfejű vagyok, hiszen kételyeim támadtak bizonyos dolgokról ,ami nem egy konkrét fejl. terv megírása (írtam már néhányat, pár záródolgozaton, szakdolin is sikeresen elmunkálkodtam) , és ezért kértem olyanok jelentkezését, segítségét, akik itt végeztek.
A kapcsolatot megpróbálom felvenni, aki pedig ebben a témában éppen nem az én emberem, arra most sajnos nincs időm...
Tisztelt Zsolt!
Egyébként úgy gondolom, bármilyen fórumon vagyunk, a beszélgetőtársak tisztelete, előítéletek nélküli fogadása alapvető, főleg, ha segítséget kér ( ami egyébként ilyen jelleggel életemben először fordult elő, és nem azt kértem, hogy más írja meg helyettem azt, amit tényleg tudni lenne jó, és nem letudni...).Személy szerint a Gyógypedagógusokat nagyon nagyra becsülöm, a Fejlesztőkkel együtt- így, általánosítva is, hisz biztos, hogy a segítő szándék és rettentő nagy ,sokszor nem elismert munka áll mögöttük és előttük...
Minden Kedves Kollégának szerencsét hozó, sikeres boldog új esztendőt kívánok : Abigel.
fejlesztési tervek-segítség
Re: fejlesztési tervek-segítség
Igazából nem is címzem senkinek, hisz már annyiszor leírtam..unalmas magamat ismételgetnem---
1., Abigél? írtam rólad, hogy üresfejű vagy? erről szeretnék valami idézetet tőlem, ha idemásolnál
2., válaszoltál is egyetlen általam feltett kérdésre, és ez még ünnep előtt volt, hiszen, az előttem szólóknak megköszönted a hozzászólásukat, erről ennyit..
a., megjegyezném, segítséget kértél, és hogy tudjak is segíteni, azért tettem fel akkori kérdéseimet, mert az se baj, ha csak épp le tudni akarsz egy vizsgát (vagy bárki más), nekem is volt már iylen, de akkor azt jelezni is kell, hogy erről van-e szó vagy sem. Én szoktam...
3., szóval sokaknak és sokszor javasoltam tessék már olvasni, vagyis pontosan olvasni
4., tudom, hogy nem jó a magyar gyerekek szövegértése, de itt gondolom felnőttek vannak, lehet ebben is tévedek
5., ja, a modorom.. hát kimondom, amit gondolok, fenntartva azt a jogot is magamnak, hogy lehet ebben is tévedek
6., sértődni azt mindig lehet, de akkor eltévednek
7., de hát azt is mondtam már..felhúzott orrokkal nehéz haladni, de akkor is eltévednek
8., ja, az általánosítás.. nem tudok mit kezdeni ezzel se, lehet ebben is tévedek
9., de a tapasztalataim akkor is rosszak a fejlsztő pedagógusok nagy részéről, (akiket ismerek) és még mindig üresfejűeknek tartom ezen emberkéket
10., de elgondolkodtam már sokszor azon, csak nem jutottam a végére, hogy a képzésük ennyire sz..r, vagy egyszerűen nem tudják hasznosítani az ott tanultakat
11, a 10-es pontban foglaltak nemismerete az én hiányosságom belátom (de hát a képzésről csak felületes ismereteim vannak, az ott végzettekkel meg csak nem csináltathatok IQ vizsgálatot), de hozzátenném megint, hogy a praxisomban előfordult fejlesztőkről beszélek megint (csak az a baj, hogy szinte mindegyik ilyen - üf, lehet rosszakat ismerek )
12., hála az égnek, valakiket gondolkodásra ösztönzök tán kissé cinikus és szókimondó stílusommal (pl. érdemes olvasgatni pl. Gyöngyi vagy karnismari, hogabi, ill. Marianna higgadt hozzászólásait)
13., na megint eljutottam eddig, így le is zárom
14., ja, nem írok ide verset, pedig kérték
15., ez az egész megint nem szólt semmiről, amúgyse,, bár arra jó lesz, hogy női pedagógusok megsértődjenek rajta
16., ja, és tán már írtam, így ismétlem megint magamat, tessék már mindenkinek érteni a viccet
17., is..
ja és megint idézek, ha van kedve valakinek megírhatja ki írta (én tudom) (csakhogy vegyük már észre, hogy több oldala van egy embernek - is)
újabb kávé a jutalom
na a mű:
Hárman vagyunk, ha egymagam vagyok. A háromságomat ki érti meg?
Egyikünk bölcs, mint a kő és éppoly rideg, hideg.
Másikunk nyárspolgár és langyos-meleg, akár a szörp a nyári napon.
Harmadikunk dilinós kicsit és költő is és gyerek nagyon.
itt van még egy (ez könnyű):
A világon két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség. Bár az elsőben nem vagyok biztos.
ez utóbbin kéretik megint nem megsértődni, rólam is szól
na, megyek, mert tele lett már így is velem minden
ki örül neki, ki meg nem
uff
megint
Zsolt
1., Abigél? írtam rólad, hogy üresfejű vagy? erről szeretnék valami idézetet tőlem, ha idemásolnál
2., válaszoltál is egyetlen általam feltett kérdésre, és ez még ünnep előtt volt, hiszen, az előttem szólóknak megköszönted a hozzászólásukat, erről ennyit..
a., megjegyezném, segítséget kértél, és hogy tudjak is segíteni, azért tettem fel akkori kérdéseimet, mert az se baj, ha csak épp le tudni akarsz egy vizsgát (vagy bárki más), nekem is volt már iylen, de akkor azt jelezni is kell, hogy erről van-e szó vagy sem. Én szoktam...
3., szóval sokaknak és sokszor javasoltam tessék már olvasni, vagyis pontosan olvasni
4., tudom, hogy nem jó a magyar gyerekek szövegértése, de itt gondolom felnőttek vannak, lehet ebben is tévedek
5., ja, a modorom.. hát kimondom, amit gondolok, fenntartva azt a jogot is magamnak, hogy lehet ebben is tévedek
6., sértődni azt mindig lehet, de akkor eltévednek
7., de hát azt is mondtam már..felhúzott orrokkal nehéz haladni, de akkor is eltévednek
8., ja, az általánosítás.. nem tudok mit kezdeni ezzel se, lehet ebben is tévedek
9., de a tapasztalataim akkor is rosszak a fejlsztő pedagógusok nagy részéről, (akiket ismerek) és még mindig üresfejűeknek tartom ezen emberkéket
10., de elgondolkodtam már sokszor azon, csak nem jutottam a végére, hogy a képzésük ennyire sz..r, vagy egyszerűen nem tudják hasznosítani az ott tanultakat
11, a 10-es pontban foglaltak nemismerete az én hiányosságom belátom (de hát a képzésről csak felületes ismereteim vannak, az ott végzettekkel meg csak nem csináltathatok IQ vizsgálatot), de hozzátenném megint, hogy a praxisomban előfordult fejlesztőkről beszélek megint (csak az a baj, hogy szinte mindegyik ilyen - üf, lehet rosszakat ismerek )
12., hála az égnek, valakiket gondolkodásra ösztönzök tán kissé cinikus és szókimondó stílusommal (pl. érdemes olvasgatni pl. Gyöngyi vagy karnismari, hogabi, ill. Marianna higgadt hozzászólásait)
13., na megint eljutottam eddig, így le is zárom
14., ja, nem írok ide verset, pedig kérték
15., ez az egész megint nem szólt semmiről, amúgyse,, bár arra jó lesz, hogy női pedagógusok megsértődjenek rajta
16., ja, és tán már írtam, így ismétlem megint magamat, tessék már mindenkinek érteni a viccet
17., is..
ja és megint idézek, ha van kedve valakinek megírhatja ki írta (én tudom) (csakhogy vegyük már észre, hogy több oldala van egy embernek - is)
újabb kávé a jutalom
na a mű:
Hárman vagyunk, ha egymagam vagyok. A háromságomat ki érti meg?
Egyikünk bölcs, mint a kő és éppoly rideg, hideg.
Másikunk nyárspolgár és langyos-meleg, akár a szörp a nyári napon.
Harmadikunk dilinós kicsit és költő is és gyerek nagyon.
itt van még egy (ez könnyű):
A világon két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség. Bár az elsőben nem vagyok biztos.
ez utóbbin kéretik megint nem megsértődni, rólam is szól
na, megyek, mert tele lett már így is velem minden
ki örül neki, ki meg nem
uff
megint
Zsolt
Re: fejlesztési tervek-segítség
17/.... "A világon két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség. Bár az elsőben nem vagyok biztos."
Megfejtés: A. Einstein (lásd Zseni). (hogy milyen igaza van!)
Mivel ez "könnyű" volt, megelégednék fél kávéval is.
Dóri
Megfejtés: A. Einstein (lásd Zseni). (hogy milyen igaza van!)
Mivel ez "könnyű" volt, megelégednék fél kávéval is.
Dóri
Re: fejlesztési tervek-segítség
A verset nem Weöres Sándor írta? Mintha ez rémlene.
(Több kávé nem kell, mert hiperaktív leszek tőle.)
(Több kávé nem kell, mert hiperaktív leszek tőle.)
Re: fejlesztési tervek-segítség
Hahó Dóri!!
Aha, ez első Weöres, Az Etalon
a második is jó
kávé jár
jössz a találkozóra?
akkor megkapod
akár többet is
gondoltam írok valami mindenkinek szóló kis fricskát, de most nem teszem
tudok én kedves is lenni
Zsolt
Aha, ez első Weöres, Az Etalon
a második is jó
kávé jár
jössz a találkozóra?
akkor megkapod
akár többet is
gondoltam írok valami mindenkinek szóló kis fricskát, de most nem teszem
tudok én kedves is lenni
Zsolt
Re: fejlesztési tervek-segítség
Hali!
Még nem tudom, hogy megyek-e,
mi az a több?
de jó, hogy tudsz kedves is lenni,
hol a legújabb fricska?
Dóri
Még nem tudom, hogy megyek-e,
mi az a több?
de jó, hogy tudsz kedves is lenni,
hol a legújabb fricska?
Dóri
Re: fejlesztési tervek-segítség
Szervusztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy Demeter Gáborné, Egyéni fejlesztési terv című füzetkéje pontosan mit tartalmaz?
Kérlek, ha valaki tud róla írja meg a véleményét, mert szeretném megvásárolni.
Azt szeretném kérdezni, hogy Demeter Gáborné, Egyéni fejlesztési terv című füzetkéje pontosan mit tartalmaz?
Kérlek, ha valaki tud róla írja meg a véleményét, mert szeretném megvásárolni.
Re: fejlesztési tervek-segítség
Panka!
Váaszoltam rá a Segítség rovatban, mert mintha ott is ezt kérdezted volna!
Zsolt
Váaszoltam rá a Segítség rovatban, mert mintha ott is ezt kérdezted volna!
Zsolt
Re: fejlesztési tervek-segítség
Nekem megvan ez a füzet (most éppen nem találom), de sztem csak az tudja használni, akinek max. 1-2 gyereke van. Jó, de hosszú, részletes, időigényes, kisgyerekre íródott. Több gyerekre képtelenség vezetni.
A Vas utcában kapható. Nyolcker. Olcsó, nyugodtan megveheted.
A Vas utcában kapható. Nyolcker. Olcsó, nyugodtan megveheted.
Re: fejlesztési tervek-segítség
Szia Panka!
Demeter Gáborné szerkesztett egy "Módszertani útmutató" c. füzetet is az "Egyéni fejlesztési terv" mellé. Ezt is a Nemzeti Tankönyvkiadó adta ki, az 1. kiadás 2007-ben jelent meg. Nagyon hasznos. Én Krasznáréknál vettem még tavaly. (400 Ft) Minden benne van, ami egy fejlesztési terv készítéséhez kell. A teljesség igénye nélkül: a fejlesztés alapelvei, a fejlesztési terv lebontásának lépései, a képességterületek fejlesztésének feladattípusai, ajánlások a leggyakoribb problémák differenciált kezeléséhez (BTMN, SNI ), iskolai dokumentáció rendszere, stb. nem sorolom, 40 oldal tömény szakmai anyag. Akárhol (oviban, iskolában) dolgozol nagyon jól használható.
Gyöngyi
Demeter Gáborné szerkesztett egy "Módszertani útmutató" c. füzetet is az "Egyéni fejlesztési terv" mellé. Ezt is a Nemzeti Tankönyvkiadó adta ki, az 1. kiadás 2007-ben jelent meg. Nagyon hasznos. Én Krasznáréknál vettem még tavaly. (400 Ft) Minden benne van, ami egy fejlesztési terv készítéséhez kell. A teljesség igénye nélkül: a fejlesztés alapelvei, a fejlesztési terv lebontásának lépései, a képességterületek fejlesztésének feladattípusai, ajánlások a leggyakoribb problémák differenciált kezeléséhez (BTMN, SNI ), iskolai dokumentáció rendszere, stb. nem sorolom, 40 oldal tömény szakmai anyag. Akárhol (oviban, iskolában) dolgozol nagyon jól használható.
Gyöngyi