Autista tanuló

Avatar
erláj

Autista tanuló

Hozzászólás Szerző: erláj »

Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni? Gondban vagyok megint. Fejlesztő pedagógus létemre kaptam egy 7. oszt.-os fiút, aki autista. A szakvéleményben eddig konkrét fejlesztési területek voltak. Most viszont nem tudom, mit fejlesszek:
-általános ismeretek bővítése,
-szociális készségek fejl. ( barátság, tisztelet???),
-szabálytudat erősítése ( Nem verekszem, nem beszélek vissza nevelőimnek???)
Mit írjak be a fejlesztési tervbe?
Öntörvényű, kritikus helyzetben mentális fékjei fellazulnak.- írták. Ezért is hozták át hozzánk a református iskolából.Verekedett.
Két lánnyal van együtt a saját osztályából. Még nem ismeri őket sem. Nem néz rám, nem kapcsolódik be a munkánkba, de ha a lányok valamit nem tudnak, maga elé mondja a választ. Hiába kérdezem ezután, megint hallgat. Elég nehéz ez a helyzet nekem. Gondolom, neki is. Remélem, idővel elfogad.
Üdv. Erika
Avatar
Dóri
Hozzászólások: 670
Csatlakozott: 2008.02.28. 08:16
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Autista tanuló

Hozzászólás Szerző: Dóri »

Nézd meg a szakbiz1.hu oldalt. Vannak rajta területenként fejlesztési javaslatok. Auti is. Abból válogathatsz.
A szakvéleményben egyébként vannak a spec. javaslatok.
Dóri
Avatar
erláj

Re: Autista tanuló

Hozzászólás Szerző: erláj »

Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogyha azt jelöli ki a Szakértői Bizottság, hogy tanulási képességeket, készségeket kell fejleszteni, akkor mit írjak a havi fejlesztési tervbe? Előre is köszi a választ.
Erika
Avatar
Dóri
Hozzászólások: 670
Csatlakozott: 2008.02.28. 08:16
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Autista tanuló

Hozzászólás Szerző: Dóri »

Szia Erika! Hová küldjem?
Dóri
Avatar
adamrose045

Re: Autista tanuló

Hozzászólás Szerző: adamrose045 »

A szakvéleményben eddig konkrét fejlesztési területek voltak. Most viszont nem tudom, mit fejlesszek:
-általános ismeretek bővítése,
-szociális készségek fejl. ( barátság, tisztelet???),
-szabálytudat erősítése ( Nem verekszem, nem beszélek vissza nevelőimnek???)??
Válasz küldése