Szia Gabi!
Köszönöm a segítséget (remélem megkaptad a privát üzenetem is)!!
Icu
Gimnazisták fejlesztése
Re: Gimnazisták fejlesztése
Sziasztok!
Érdeklődéssel olvastam leveleiteket, mert én is hasonló cipőben járok. Középiskolás SNI-s tanulókkal is foglalkozom, s hozzátok hasonlóan oldottam meg a problémát. Persze ez nem jelenti azt, hogy nincsenek állandó kétségeim, vajon jól csinálom-e, ezt kell-e tennem. A szakértői vélemény nem igazít el részletesen, azt tartalommal nekem kellett megtölteni a tanulók képességei szerint.
Pillanatnyilag az a problémám, hogy nekik hány órában kell fejlesztő foglalkozáson (hab.- rehab.) részt venni, mert a Szak. Biz. 15%-ot ír elő. Ebben úgy látom, nincs egység. Mi eddig heti 2 órában foglalkoztunk velük, de most ezt fel akarják emelni a kötelező óraszám 15%-ára, hogy a törvénynek eleget tegyenek. Így többnyire heti 4 órát kell kapnia egy-egy gyereknek.
Szeretném, ha megírnátok, nálatok ez hogyan van?
Segítségeteket megköszönném: Ili
Érdeklődéssel olvastam leveleiteket, mert én is hasonló cipőben járok. Középiskolás SNI-s tanulókkal is foglalkozom, s hozzátok hasonlóan oldottam meg a problémát. Persze ez nem jelenti azt, hogy nincsenek állandó kétségeim, vajon jól csinálom-e, ezt kell-e tennem. A szakértői vélemény nem igazít el részletesen, azt tartalommal nekem kellett megtölteni a tanulók képességei szerint.
Pillanatnyilag az a problémám, hogy nekik hány órában kell fejlesztő foglalkozáson (hab.- rehab.) részt venni, mert a Szak. Biz. 15%-ot ír elő. Ebben úgy látom, nincs egység. Mi eddig heti 2 órában foglalkoztunk velük, de most ezt fel akarják emelni a kötelező óraszám 15%-ára, hogy a törvénynek eleget tegyenek. Így többnyire heti 4 órát kell kapnia egy-egy gyereknek.
Szeretném, ha megírnátok, nálatok ez hogyan van?
Segítségeteket megköszönném: Ili