sziasztok,
kemény világ!:-)
megpróbálok megküzdeni az ékezetekkel, bár őszintén szólva 12 éve kezdődő Internetes múltam rám ragasztotta az ékezettelenséget, s nehéz újra felvenni, bár - igaz, ami igaz - eddig senki nem is panaszkodott miatta a Világhálón, de ez most jó gyakorlás lesz, s meg is éri, hacsak így kaphatok válaszokat, s ráadásul még olyan partnerekre is találhatok, akik segíthetnek nekem munkámban!
Röviden azok kedvéért, akik nem igazodtak el az ékezettelenségem útvesztőiben:
Tanár vagyok, azaz jelenleg Gyesen a 2. gyermekemmel, amúgy 15 éve tanítok ugyanabban a középiskolában közismereti tárgyakat. szeptembertől - úgy tűnik - lehetőségem lesz munka mellett fejlesztőpedagógiát tanulni az ELTE-n, amivel nagy vágyamat teljesíthetném be, jelesül, hogy a "személyesebb", "személyközpontúbb" pedagógia irányába mehessek. Viszont a fejlesztőpedagógus konkrét feladatait, módszereit, s legfőképpen a problémákat, amivel egy KÖZÉPISKOLÁBAN találkozhat, még nem ismerem, de az igazgatónőm szeretné, ha már szeptembertől egyéni konzultációkkal bízhatna meg (én is szeretném)!
Újrafogalmazom hát kéréseimet, és kérdéseimet, sőt - azóta gondolkodva - újakkal egészíteném ki, hátha tudtok segíteni!
Előtte még egy válasz Panninak (bár őszintén, a kérdést nem igazán értem, de megpróbálom megválaszolni):
-
olvasgatom a site-ot
az annyit tesz, az én olvasatomban, hogy most ismerkedem a a fejlesztok.hu portállal, más néven (web)site-al, vagy honlappal,s nagyon jo ötletnek tartom, hogy létrehozta a megalkotója, különösen ezt a fórum oldalt tartom nagyon hasznosnak!!!
kér(d)éseim:
-Találhatnék-e közületek valakit/valakiket, akik szintén középiskolában dolgoznak fejlesztőpedagógusként! Lenne néhány kifejezetten középiskolára vonatkozó kérdésem. nagyon egyszerűek egy olyan pedagógusnak, aki mar gyakorlatban végzi mindazt, amit én még elképzelni sem tudok!